Har du spørsmål om leieforholdet som forvaltes finner du svar her.

Forvaltning går blant annet ut på at Husleie.no sender faktura på dine vegne til leietaker, følger opp med purringer og setter i gang inkasso eller fravikelse dersom du ønsker dette. Videre har vi mange smarte funksjoner inne på MinHusleie. Du kan f eks sette på automatisk indeksregulering som går ut på at vi sender lovmessig varsel til din leietaker og endrer leien i henhold til den KPI-justeringen som skal foretas. Du får en fullstendig oversikt over betalinger og et system som gjør det enkelt å være utleier.

Inkasso er inkludert i forvaltningsabonnementet og er et av to misligholdsløp du kan velge mellom i Husleie. Les mer om vilkår her: https://www.husleie.no/abonnementsvilkar/vilkar-for-inkasso/

Forskjellen på basic og premium er at premium inkluderer en utleieforsikring levert av Gjensidige som gir utleier en ekstra trygghet i leieforholdet.

De finner du her: https://www.husleie.no/wp-content/uploads/2018/06/Br13_0230-Forsbevis-Utleieforsikring-2018.pdf

Du må ikke bruke våre kontrakter for å ha forvaltning, du kan bruke en annen også laste den opp i MinHusleie etterpå.

Det tar en virkedag etter at 100% av betalingen er registrert hos Husleie.no.

Vi har ikke bindingstid på abonnementet.

Du får tilsendt faktura på din registrerte epost-adresse og vi fakturerer kvartalsvis. Om du ikke har mottatt faktura bør du sjekke spam-filteret. Fakturagrunnlaget ligger tilgjengelig på MinHusleie.

Du får tilsendt faktura på din registrerte epost-adresse og vi fakturerer kvartalsvis. Om du ikke har mottatt faktura bør du sjekke spam-filteret. Fakturagrunnlaget ligger tilgjengelig på MinHusleie.

Du får tilsendt faktura på din registrerte epost-adresse og vi fakturerer kvartalsvis. Om du ikke har mottatt faktura bør du sjekke spam-filteret. Fakturagrunnlaget ligger tilgjengelig på MinHusleie.

De med premium-abonnement får inntil en time juridisk bistand per leietaker i året.