Merkevarebygging som boligutleier

Definisjonen på merkevarebygging er «å gi en merkevare verdier, slik at kjøperen får en følelse av at han / hun har kjøpt mer enn bare produktet». De fleste tenker da i retning av store produktnavn,…

Fra null til femten utleieenheter på få år

I Norge finnes det mange som leier ut en hybel eller to i samme bolig som de selv bor i, og for noen er dette starten på realiseringen av drømmen om å drive med utleie i større skala. En av de som…

Spar tid med videovisning

Å drive med utleie av bolig er ensbetydende med mange gjøremål. Noen av dem, som visning, er en vesentlig del av det å skaffe nye leietakere, men de er også tidkrevende. Takket være enkle,…

Fallgruver ved boligutleie

Uansett hvor stort eller lite du driver innen boligutleie, finnes det flere mulige fallgruver. Du skal både ha riktig leietaker, ryddige kontrakter og holde orden på betaling av husleie. Utleiebolig…